אלמוג בוקר (X): מהמשטרה ומגורמי רפואה נמסר כי מניין הנשים שנהרגו בטמרה עלה ל-4 ובסך הכל נהרגו מאז ה-13/6 ב-48 השעות מאז החלה מלחמת אירן ל/8.

לכתבה המלאה »




האם אנשים ב- Reddit לא יודעים או לא אכפת להם מהשאיפות של איראן?

הגלילה דרך Readdit והתאכזבתי לראות כמעט כל תת באתר בעצם האשים את ישראל בהתחלת דברים ותקוף את איראן ללא סיבה.

האם הם לא יודעים מי איראן מימנה? האם הם לא יודעים מה איראן מתכננת לעשות כאשר היא בונה פצצה? או לעשות …

הראה פרסום ברד-איט
הראה מקור

פרסום:

מטוסים ישראלים מכה את טהראן, שדות נפט כראש הממשלה נשבע 'לפגוע בכל מטרה' במשטר איראן

גורם בכיר אומר כי 'אין מטרה מוצהרת' של שינוי משטר, אלא הכל 'על השולחן' אם איראן תמשיך לתקוף ערים ישראליות; בִּטָחוֹן…

לכתבה המלאה »




אלמוג בוקר (X): טראמפ אמר הערב כי המלחמה בין איראן לישראל צריכה להסתיים. אז שוב פעם הוא אמר. הוא אמר דברים דומים על המלחמה בעזה ועל המלחמה בין רוסיה לאוקראי…

טראמפ אמר הערב כי המלחמה בין איראן לישראל צריכה להסתיים. אז שוב פעם הוא אמר….
לכתבה המלאה »




חוט מחשבות טובות

השתמש בשרשור זה כדי לשתף דָבָר מרומם – מחשבה חביבה, ניצחון אישי, חדשות טובות או סתם מסר של תקווה. בין אם זה משהו קטן או משהו ענק, המילים שלך עשויות להאיר את היום של מישהו.

בואו נעזור זה לזה להישאר מקורקע ומחובר בתקופות מדאיגות אלה.

הראה פרסום ברד-איט
הראה מקור

פרסום:

אלמוג בוקר (X): שר החינוך קיש: הלימודים בשבוע הקרוב – מרחוק: הבגרויות השבוע יידחו. לגבי החינוך מיוחד: ״כרגע זה בלתי אפשרי, אם נראה שינויים – זה משהו שישקל ב…

לכתבה המלאה »




ערוכים לתקוף בכל רגע: חיל האוויר מחזיק עשרות כטב"מים שחגים מעל שמי איראן | @ItayBlumental עם הפרטים #מהדורתכאןחדשות


לכתבה המלאה »




היועץ הבכיר של המנהיג העליון של איראן עלי שאמצ'אני נהרג בשביתה הישראלית, אומר התקשורת האיראנית

    עלי שאמצ'אני מדבר עם עיתונאים במהלך מסיבת עיתונאים במשרד הביטחון בטהראן 9 באוגוסט 2005 (קרדיט צילום: רויטרס/מורטזה ניקובזל)
עלי שמחאני, היועץ הבכיר של המנהיג העליון האיראני עלי חמינאי, נהרג בשביתות ישראליות ב"מרכז צבאי רגיש "במערב איראן, כך מסר התקשורת המקומית.
לכתבה המלאה »




אלמוג בוקר (X): הרמטכ״ל לצוותי האוויר שתקפו באיראן: "זה שיא חסר תקדים בתולדות צה״ל של יכולות מבצעיות, מודיעניות וטכנולוגיות – אנחנו סוללים את הדרך לטהר…

לכתבה המלאה »




מה קורה עם התנצלות של משטר איראן באמריקה?

בדרך כלל אני לא נוגע בדפים אחרים של Reddit בגלל אי ​​שפיות הגבולית של אנטי -סמיזם, אבל הגעתי לשיא האדום של איראן רק מתוך סקרנות אם העם שמח ישראל מכוון לממשלה המדכאת. הופתע למצוא אמריקאים משבחים את הפיגוע באיראן על אזרחים. מַה…

הראה פרסום ברד-איט
הראה מקור

פרסום:

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו במערכה גורלית על קיומנו."



ראש הממשלה בנימין נתניהו:

״אזרחי ישראל, אנחנו במערכה גורלית על קיומנו.
יהיו ימים קשים, אבל הולכים להיות ימים גדולים מאוד.

אני מעריך את זה שבין האזעקות אתם מנסים לקיים שגרת חיים, זה בסדר. אבל צריך לקיים גם את הוראות פיקוד העורף.

כאן מאחוריי נמצא מקלט ציבורי. אני הולך ברחוב, אני שומע את האזעקה, אני רץ פנימה. אנחנו יודעים שאם אתם הולכים למרחב הבטוח הקרוב ביותר אליכם, סיכויים טובים ביותר שלא תיפגעו. איבדנו אתמול שלוש נפשות יקרות, שלא הספיקו להגיע למרחב המוגן. לידם, אנשים שהיו בבית שנפגע ישירות מטיל, כיוון שהם היו במרחב מוגן – הם לא נהרגו.

ולכן כתוב במקורותינו בתורה, בספר דברים: "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם״.
אז תשמרו על הנפש, תשמרו על הגוף, תשמרו על החיים שלכם! הישמעו להוראות פיקוד העורף״.

וידאו: עומר מירון, לע"מ
סאונד: יחזקאל קנדיל, לע"מ

לסרטון ביוטיוב

תפריט נגישות