מגש בייגל ירושלמי מפנק שמתקתקים בכמה דקות עבודה!
מי לא היה עף על מגש שכזה?
בייגל ירושלמי מפוצץ שומשום, טרי וחם
עם לאבנה ודיפ שמן זית טעיםםם 🤤
נטו מוציאים את בצק הפיצה קראסט של שימרית מהמקרר (כןןןן לא חייבים לא הכין איתו רק פיצות 🤩), עושים בו חור, מצפים בשומשום ואופים!
מה צריך בדיוק?
2 יח׳ בייגל:
בצק פיצה קראסט שימרית
מים לטבילה
מלא שומשום לציפוי
מעט מלח
לאבנה
שמן זית
זעתר
שמן זית
אריסה כף אריסה
כף זיתים קצוצים
כפית פטרוזיליה קצוצה
כף פרמזן
וכף בלסמי
איך מכינים?
1. מוציאים את הבצק מהמקרר, טובלים בקערת מים, עושים חור ומצפים בשומשום. שמים על תבנית עם נייר אפייה, מתבלים בטיפונת מלח ומכסים לחצי שעה.
2. מותחים ומרחיבים את החור ואופים על 200 מעלות למשך 15-20 דקות עד ששחום ויפה.
3. מכינים את הדיפים וזהו! ככה קל!
בשיתוף שימרית
לצפייה ביוטיוב