ההנהגה בביירות וההנהגה באיראן רוצות את אותו הדבר – נסיגה ישראלית מלבנון, ואת הזכות לזקוף את זה לזכותה | הפרשנות של @kaisos1987 #מהדורתכאןחדשות עם @talberman
ההנהגה בביירות וההנהגה באיראן רוצות את אותו הדבר – נסיגה ישראלית מלבנון, ואת הזכות לזקוף את זה לזכותה | הפרשנות של @kaisos1987 #מהדורתכאןחדשות עם @talberman לכתבה המלאה »