טיפ קטן לביצים שלכם 🍳
קרה לכם פעם שהכנתם חביתה או מקושקשת ואז הייתה לכם שלולית מיץ כזאת מגעילולה בצלחת? נוזלים שהביצה הגירה?
יש לזה פתרון!
הטיימינג שבו מוסיפים את המלח לביצים משפיע על האופן בו החלבונים של הביצה ועל היכולת שלהם להשאיר את המים בתוכם.
הטיפ הוא לעשות הפוך ממה שגורדון רמזי תמיד אומר ודווקא כן להמליח את הביצים לפני, כ-5-10 דקות לפני.
בזמן הזה תכינו קפה או משהו ומבטיח לכם שתהנו מביצים טעימות ועסיסיות יותר!
מי שהנושא מעניין אותו אפשר לקרוא עליו בהרחבה במדור שלי במאקו אוכל
או בספר On Food and Cooking של הרולד מגי
ובספר The Food Lab של קנג׳י לופז
לצפייה ביוטיוב