המניה שרשמה את השבוע הגרוע מזה 25 שנה ועדיין נהנית מתמיכת האנליסטים

אורקל איבדה 19% בשבוע אחד, הנתון החמור ביותר מאז בועת הדוט.קום • אז…
לכתבה המלאה »




תפריט נגישות