מאור סהר ועידן שמו, שני חברי ילדות מטבריה, פתחו בית קפה קטן... לכתבה המלאה »
"יום אחד נכנס לקפה מישהו ושאל מי הבעלים. רק אחר כך עשיתי גוגל" ynet לפני 5 שעות חדשות מאור סהר ועידן שמו, שני חברי ילדות מטבריה, פתחו בית קפה קטן… לכתבה המלאה »