הכנסת בתשובה לעתירות על בחירת מבקר המדינה: "לא היה פגם בתהליך"

הכנסת בתשובה לעתירות על בחירת מבקר המדינה: "לא היה פגם בתהליך"
לכתבה המלאה »



תפריט נגישות