בן גביר על סערת הוויזה לארה”ב: "הייתי ישר מאוד"


השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התייחס היום (שני) במהלך ראיון לגדעון אוקו ברדיו 103FM לפרסומים סביב…

לכתבה המלאה »




תפריט נגישות