לקראת חזרה לפוליטיקה: עליזה בלוך התפטרה מנשיאות יאס"א

כשנתיים לאחר שסיימה את תפקידה כראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך מנערת את…

לכתבה המלאה »




תפריט נגישות