"גאה בעצמי שידעתי לעזוב": יוצאת "הכוכב הבא" התגרשה אחרי שבע שנים

אליאור שמש, שהתמודדה בעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי, חושפת כי…
לכתבה המלאה »



תפריט נגישות