בעקבות הצניחה בשער הדולר: ענקיות הטכנולוגיה אנבידיה וגוגל פנו... לכתבה המלאה »
בגלל הזינוק בשקל: אנבידיה וגוגל ביקשו לשלם את המסים למדינה בדולרים גלובס לפני 3 שבועות חדשות בעקבות הצניחה בשער הדולר: ענקיות הטכנולוגיה אנבידיה וגוגל פנו… לכתבה המלאה »